Ovaj automobilski div ulaže 6 milijarde eura kako bi održao na životu motore s unutarnjim izgaranjem

Auto 20. ožu 202416:00 0 komentara
REUTERS/Benoit Tessier

Benzinci i dizelaši su daleko od mrtvih, osobito izvan Europe i Amerike.

Automobilski div Stellantis, koji drži marke Fiat, Opel, Peugeot, Alf Romeo, Chrysler, Citroen, DS, Dodge, Lancia, Maserati i Jeep, najavio je novo ulaganje u razvoj pogonskog sklopa s unutarnjim izgaranjem u iznosu od preko 6 milijardi dolara, a jedan od njegovih najvećih ciljeva je implementacija Bio-Hybrid tehnologije, piše CarBuzz.

Što je Bio-Hybrid tehnologija?

Kao što ime sugerira, to je kombinacija elektrifikacije i motora koji rade na biogoriva poput etanola. To će uključivati pogonske sklopove s plug-in hibridnom tehnologijom i potpuno električna vozila.

Tvornica Stellantisa u brazilskom Betimu mjesto je gdje se ova tehnologija razvija za globalno tržište i također mjesto gdje će se u budućnosti proizvoditi novo potpuno električno vozilo. Stellantis kaže da će nove hibridne tehnologije postati dostupne do kraja ove godine.

“Implementirat će se četiri globalne platforme, povezane s Bio-Hybrid tehnologijama na više od 40 modela, uz osam novih pogonskih sklopova i aplikacija za elektrifikaciju”, istaknuo je Emanuel Cappellano, šef operacija pri Stellantisu South America.

Mogu i na sintetička goriva

Specifičnosti o tome koje vrste vozila i pogonskih sklopova možemo očekivati nisu dane u ovoj ranoj fazi, ali s obzirom na ogroman broj obećanih novih pogonskih sklopova i modela vozila, sa sigurnošću je pretpostaviti da će ponuda biti raznolika, pokrivajući sve od malih putničkih automobila do pickupova srednje veličine, pa čak i gospodarskih vozila.

Stellantis čini sve što može kako bi održao motore s unutarnjim izgaranjem na životu, a ova investicija (koja će se izvršiti od 2025. do 2030.) nije jedina koja nastoji održati te motore u radu.

U rujnu prošle godine Stellantis je objavio da su mnogi njegovi automobili već kompatibilni sa sintetičkim gorivom, te je vrlo malo vjerojatno da novi motori koji se razvijaju u Brazilu neće slijediti taj primjer. Hoće li se neki od ovih motora i proizvoda nuditi u Europi, ostaje za vidjeti.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!