Kupci su ocijenili online recenzije proizvoda korisnijima ako su uključivale psovke, otkrili su stručnjaci.
Dodavanje psovki komentarima također čini da oni izgledaju autentičnije, kažu istraživači.
Do otkrića su došli nakon proučavanja 92.433 Amazonovih recenzija 54 proizvoda uključujući torbe, cipele i mobilne telefone, prenosi The Sun.
Oni koji su sadržavali osobno mišljenje smatrani su najkorisnijima, osobito ako su bili popraćeni prisegom ili dvije.
Testovi na 300 ljudi također su utvrdili da je stavljanje psovki u recenzije učinilo da one izgledaju autentičnije.
Ipak postoji “slatka točka” za jezik od četiri slova i najbolje ga je koristiti umjereno iu pozitivnim situacijama.
Profesor Billy Sung, koji je vodio studiju, rekao je: “Otkrili smo da vulgarnost povećava percipiranu korisnost recenzija koje su se činile temeljene na činjenicama. Može stvoriti dojam autentičnosti i povezanosti i povezuje se s većom uvjerljivošću. Ova su otkrića u skladu s istraživanjem koje pokazuje da se uljudan jezik može doživjeti kao proračunat i neautentičan.”
Profesor Sung sa Sveučilišta Curtin u Perthu, Australija, dodao je: “Naša otkrića sugeriraju da postoji emocionalna ‘slatka točka’ gdje se govornik koji daje premalo emocionalnih informacija može činiti neautentičan. Previše ih može učiniti iracionalnima.”
Rekao je da bi stranice mogle potaknuti potrošače da pišu iskrenije i korisnije recenzije dopuštanjem psovanja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!