inspirirana fleksibilnošću
Šefica uspješne tvrtke bila šokirana pravilima pa postavila svoja: "Ne zanima me jesi li završio fakultet“
Strogo radno vrijeme, kruta pravila odijevanja i ograničena pravila za korištenje godišnjeg odmora. Ta pravila ne vrijede u malom timu marketinške agencije Queen iz Los Angelesa.
U svibnju je osnivačica i direktorica agencije, 29-godišnja Liat Aharon, objavila video u kojem je podijelila neka od pravila koja vrijede za njezine četiri zaposlenice - a za koja su joj kolege rekli da su "kontroverzna“ u tradicionalnom poslovnom okruženju.
Neka od njezinih pravila uključuju:
Fleksibilno radno vrijeme: članovi tima mogu početi raditi kada god žele - u 6 ujutro ili u 10 — dok god odrade osmosatni radni dan.
Hibridni model rada: zaposlenici rade iz ureda ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom, osim kada su angažirani na fotografiranju — tada mogu raditi na daljinu.
Godišnji odmor: svi zaposlenici imaju pravo na oko 10 dana godišnjeg odmora, ali su također ohrabreni koristiti i dodatne neplaćene dane po potrebi, uz pravovremenu najavu.
Aharon je u izjavi za CNBC Make It objasnila da je odlučila podijeliti svoja pravila nakon što je vidjela video jednog drugog kreatora — menadžera iz generacije Z.
"Nasmijala sam se jer nisam imala pojma da su ove stvari uopće kontroverzne,“ rekla je.
"Volim uživati u životu“, dodaje Aharon. "Smatram da bismo se uvijek trebali truditi da rad u uredu bude zabavan.“
Njezina pravila inspirirana su fleksibilnošću koju je i sama željela imati dok je u ranim dvadesetima radila kao konobarica, telefonska prodavačica i na raznim drugim poslovima. Također je slušala prijatelje koji su joj često govorili koliko su nezadovoljni na poslu, prenosi Nova.rs.
"Iskreno, ne razumijem zašto je to problem. Mislim da je prilično lako stvoriti zabavno radno okruženje ako imate prave ljude,“ kaže ona i dodaje da je "zapošljavanje pravih ljudi ključno u ovakvim situacijama.“
Prilikom zapošljavanja Aharon ne traži formalno obrazovanje:
"Prvi put kad sam zapošljavala, napisala sam: ‘Nije me briga za vaš životopis.’ Želim znati znate li montirati video i imate li dobar stav. Nije mi važno jeste li diplomirali da biste radili u upravljanju društvenim mrežama.“
Intervjue vodi osobno i postavlja praktična pitanja poput: "Kako biste riješili određeni zadatak s klijentom?“, kako bi stekla dojam o načinu razmišljanja i komunikacije kandidata.
Naravno, u njezinoj tvrtki nije baš sve u duhu generacije Z i milenijalaca. Ističe da kandidati koji žele ostaviti dobar dojam trebaju poslati zahvalnicu nakon razgovora: "Ako se javite nakon tri ili četiri dana, to mi nešto govori. Ali ako pošaljete mail sa zahvalom već sat vremena nakon razgovora ili istog dana — to mi pokazuje da zaista želite ovaj posao.“
Neki od njezinih kolega njezin stil upravljanja smatraju „previše popustljivim“, ali ona se s tim ne slaže.
Aharon tvrdi da ovakav fleksibilan pristup nije izazvao nikakve probleme ni s jednim od njihovih dvanaestak klijenata.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare