Brutalna nova sezona Squid Gamea pogledana 126 milijuna puta u samo 11 dana

Magazin 08. sij 202513:13 0 komentara
Pixabay

Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

U prvih nekoliko dana nove godine milijuni ljudi diljem svijeta ponovno su uvučeni u nasilnu priču serije “Squid Game”, a Netflix je objavio da je druga sezona te hit serije njegova daleko najuspješnija produkcija.

Netflix je izvijestio o 58,2 milijuna pregleda između 30. prosinca i 5. siječnja, a kad se to doda prethodnom broju pregleda, druga sezona serije pogledana je već 126,2 milijuna puta u samo 11 dana.

Pitanje društvene nejednakosti

Brutalna južnokorejska drama o naizgled bezopasnim, ali u konačnici smrtonosnim dječjim igrama najuspješnija je Netflixova serija. Prva sezona pobrala je pohvale prije tri godine zbog društvene kritike, pitanja društvene nejednakosti, diskriminacije i moći elite.

Kreator Hwang Dong Hyuk nedavno je objasnio svoj globalni uspjeh za dpa na način da je to “priča s kojom se ljudi mogu identificirati – bez obzira na jezik, kulturu, vjeru ili etničku pripadnost”.

Sedam novih epizoda (u trajanju između 50 i 75 minuta) počelo se na Netflixu prikazivati 26. prosinca. Nakon druge sezone, postoje planovi za treću i posljednju sezonu već ove godine.

Devet epizoda prve sezone pregledano je u jesen 2021. ukupno 265 milijuna puta u prvih 90 dana – više od bilo koje druge Netflixove serije do danas.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!