Googleov autonomni automobil drugi put je ove godine završio kao olupina, a bilo je još 13 nesreća se počelo s projektom, premda su i ljudi manevrima spriječili isto toliko nesreća.
Google je u slučaju svake dosadašnje nesreće tvrdio da se radilo o pogrešci ljudskih vozača. Međutim, ovaj puta o tome će presuditi lokalni odjel za motorna vozila u Mountain Viewu u Kaliforniji, gdje se dogodio najnoviji sudar.
Ondje se na Valentinovo Lexus opremljen Googleovim senzorima (Google AV), vozeći oko 3 kilometra na sat, sudario s autobusom, koji je vozio sedam puta brže. U automobilu je bio prisutan testni vozač, ali je očekivao da će autobus uzmaknuti i spriječiti nesreću, no to se nije dogodilo. Ozlijeđenih nije bilo.
Ukoliko Googleovo vozilo bude proglašeno odgovornim za ovu nesreću, bit će to prva “pobjeda” živih vozača nad mašinama. Naime, umjetna inteligencija koja upravlja Googleovim autonomnim automobilima u Americi prošlog je mjeseca pravno izjednačena s ljudskim vozačima od strane države. To je korak bliže stavljanju automobila u širu upotrebu, što je cilj kompanije do 2020. godine.
Google tvrdi da su im automobili opremljeni senzorima koji su napravljeni da detektiraju predmete udaljene i po stotinu metara. Do sada su prešli oko 1,6 milijuna kilometara u tri grada gdje su testirani.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.