Facebook ima gotovo dvije milijarde korisnika, koje ga svakodnevno koriste, što znači da trebate paziti što objavljujete.
Podešavanju filtera tko može vidjeti vašu objavu trebali biste posvetiti posebnu pozornost, obzirom da vjerojatno ne želite da svaku vašu objavu potencijalno može vidjeti gotovo svaki od dvije milijarde korisnika.
A i sam Facebook je tu zapravo vrlo podao. Naime, ako ste nekad iz nekoga razloga neku objavu namjestili na javnu, sustav to zapamti u postavkama privatnosti i postavi tako da vam svaka buduća objava nakon te bude javna, piše Independent. Što će reći da morate ručno mijenjati ovu postavku sljedeći put kad nešto poželite podijeliti sa svojim prijateljima na internetu.
“Alat pamti publiku s kojom ste podijelili zadnju objavu i koristi tu istu publiku kad ponovno odlučite nešto objaviti. Primjerice, ukoliko izaberete da vam post bude javan, svaki će sljedeći post biti javan, osim ako to sami ne promijenite netom prije objave”, stoji u Facebookovu opisu.
Svoje postavke privatnosti pojedine objave možete provjeriti da mišem kliknete na ikonu pored vremena objave, ispod vašega imena. Ukoliko se radi o ikoni zemaljske kugle, post je javan, a ukoliko se radi o lokotu, pogađate, vidjet će ga samo vaši prijatelji ili i prijatelji vaših prijatelja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.