Restoran brenda KFC u gradu Hangzhou na istoku Kine osmislio je nov način plaćanja obroka - osmijehom.
Klijenti će moći koristiti opciju “Plati osmijehom” uz pomoć prepoznavanja lica, a u cilju privlačenja mlađih potrošača.
Kompanija Yum China, nastala pod okriljem američke kompanije Yum Brands Inc., pokušava povećati rast prodaje u Kini, gdje su strahovi o sigurnosti hrane i promjeni ukusa potrošača srezali prodaju od 2012. godine, prenosi Reuters.
Yum je i dalje najveći lanac brze hrane na tržištu s čak 7.685 restorana. U drugom kvartalu godine prodaja je polako rasla uz pomoć brenda KFC.
Nova prodavnica u Hangzhou, nazvana KPRO, cilja na mlađu generaciju Kineza, za koju se očekuje da će u sljedećem desetljeću utjecati na porast konzumacije.
Predsjednik kompanije Yum China, izjavio je da je ovaj restoran otvoren s ciljem privlačenja “mladih potrošača koji su u trendu i koji su voljni prihvatiti nove ukuse i inovacije”.
Prodavnica u Hanghzou je u suradnji s firmom Ant Financial, uvela software prepoznavanja lica. Iz te kompanije rekli su da je ovo prva komercijalna upotreba ovog softwarea u svijetu.
Plaćanje se vrši skeniranjem lica i unosom broja telefona, kako ne bi došlo do prevare sistema.
“U kombinaciji s 3D kamerom i algoritmom koji detektira živa bića, “Plati osmijehom” može uočiti pokušaje prevara poput podmetanja tuđih fotografija ili video snimaka i na taj način omogućava potpunu sigurnost računa”, rekao je direktor biometrijske identifikacije u kompaniji Ant Financial.
Jelovnik uključuje sezonske proizvode, salate i peciva. Piletina na meniju je pečena, dok su od pića u ponudi svježe cijeđeni sokovi, kave i točena piva.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.