Društvena mreža Instagram otvorila je svoju platformu za oglašivače diljem svijeta u nastojanju da zaradi više novca i konkurira popularnom suparnicima kao što je Snapchat.
Oglasi, koji su prije bili mogući na platformi Instagrama u tek osam zemalja, sada će se pojaviti u dodatnih 20 zemalja, uključujući Italiju, Španjolsku i Indiju. Do kraja rujna ta će se brojka popeti na više od 200 zemalja, objavio je Instagram.
Sa 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, Instagram ima ključnu prednost nad rivalima, jer mu veliki uvid u podatke korisnika kojima raspolaže matična kompanija Facebook omogućava preciznije ciljanje publike, što je velika prednost za oglašivače.
Facebook, koji je kupio Instagram u 2012. godine za milijardu dolara, dominira mobilnim oglašavanjem te više od 75 posto od svojih 3,8 milijardi dolara prihoda ostvaruje od oglasa na mobilnim telefonima.
Prihodi od oglasa Instagrama dosegnuti će u 2016. godini 1,5 milijardu dolara, a u 2017. se gotovo udvostručiti na 2,8 milijarde dolara, predviđa tvrtka za istraživanje eMarketer.
"Bez Facebooka trebale bi nam godine za izgradnju takve tehnologije. Možemo iskoristiti njegovo višegodišnje iskustvo", rekao je nedavno James Quarles, globalni čelnik za razvoj poslovanja i branda Instagrama.
No, korisnici koji su navikli na fotografije na Instagramu bez oglasa mogli bi se pobuniti. U protekle dvije godine, Instagram je dozvolio oglašavanje samo nekih brandova, kao što su Victoria Secret i Old Navy. Do sredine ovoga tjedna oglasi na Instagramu bili su dostupni samo u SAD-u, Kanadi, Velikoj Britaniji, Japanu, Australiji, Njemačkoj, Francuskoj i Brazilu.
U sponzoriranom oglasu objavljenom tijekom vikenda na Instagramu navodi se da će uskoro uslijediti više oglasa, ali nije precizirano kada. "Mnogi korisnici su izrazili zabrinutost", kaže Debra Aho Williamson, analitičarka društvenih medija iz tvrtke eMarketer, istaknuvši da se promjene moraju uvoditi polako.
Oglašivači su dugo tražili priliku da uđu na tu sve popularniju društvenu mrežu kako bi iskoristili njegovu bazu korisnika i mogućnost korištenja podataka Facebooka, najveće svjetske društvene mreže, s 1,5 milijardi korisnika.
REUTERS/Andres Stapff | REUTERS/Andres Stapff
Više
Reuters/Kim Kyung-Hoon | Reuters/Kim Kyung-Hoon
Više
REUTERS/Yves Herman | REUTERS/Yves Herman
Više
REUTERS/Beso Gulashvili | REUTERS/Beso Gulashvili
Više
Reuters/Adrees Latif | Reuters/Adrees Latif
Više
REUTERS/Mohamed Nureldin Abdallah | REUTERS/Mohamed Nureldin Abdallah
Više
REUTERS/Alexandre Meneghini | REUTERS/Alexandre Meneghini
Više
REUTERS/Ahmad Masood | REUTERS/Ahmad Masood
Više
REUTERS/Rafael Arenas | REUTERS/Rafael Arenas
Više
REUTERS/Murad Sezer | REUTERS/Murad Sezer
Više
REUTERS/Darren Staples | REUTERS/Darren Staples
Više
Reuters/Gary Cameron | Reuters/Gary Cameron
Više
REUTERS/Thomas Peter | REUTERS/Thomas Peter
Više
REUTERS/Ivan Alvarado | REUTERS/Ivan Alvarado
Više
REUTERS/Pascal Rossignol | REUTERS/Pascal Rossignol
Više
REUTERS/Phil Noble | REUTERS/Phil Noble
Više
REUTERS/Arnd Wiegmann | REUTERS/Arnd Wiegmann
Više
REUTERS/Abhishek N. Chinnappa | REUTERS/Abhishek N. Chinnappa
Više
REUTERS/Lucy Nicholson | REUTERS/Lucy Nicholson
Više
REUTERS/Denis Balibouse | REUTERS/Denis Balibouse
VišeKakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas