Analiza kampanje: Kako kandidati koriste društvene mreže?

author
Antonio Zavada
10. pro. 2014. 18:57
>
18:58
kampanja_clanak
N1 | N1

Borba za Pantovčak traje i na internetu. Društvene mreže su prije svega dvosmjerni kanal, no u kampanji za to očito kandidati nemaju vremena, što je, smatra struka, velika propuštena prilika.

Aktualni predsjednik ima najviše iskustva i najviše fanova na Facebooku - više od 113,5 tisuća. Njega je aktivno koristio kroz cijeli madat, no kako je sada u kampanji - tu je brigu prepustio stručnjacima, ali uz jedan dodatak - nema statusa na Facebooku kojeg on osobno nije odobrio.

Ipak, kritike stižu jer su Josipovićev Youtube kanal i profil na Twitteru godinama spavali pa su sada aktivirani samo za kampanju.

Glavna protukandidatkinja Kolinda Grabar Kitarović Twiter je pak otvorila tek prije tri tjedna, i iza nje u kampanji stoji on-line tim. Tvitnuli su tek 16 puta, na Facebooku skupili 44 tisuće fanova, no najviše pažnje izazvala je famozna Kolinda TV.

Trudi se i Milan Kujundžić, skupio je gotovo 20 tisuća fanova na Facebooku,  češće i tvita, međutim službenim tonom i bez puno interakcije.

Iznenađenje je pak Ivan Vilibor Sinčić, no - ne osobito ugodno. Sinčić koji je dosta mlad i za kojeg bi se pretpostavilo da može dosta napraviti na društvenim mrežama koji su medij njegove generacije, nije baš na njima aktivan - on ima profil kampanje, no tamo se malo što događa.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama