Jedna od najvećih marketinških agencija Grey, dogovorila je preuzimanje većinskog udjela u hrvatskog agenciji Bruketa&Žinić, izvijestili su danas iz kompanije WPP.
Tako će se Bruketa&Žinić OM spojiti s hrvatskom podružnicom Greya i novi naziv će biti Bruketa&Zinic&Grey. Iz WPP-a, britanske multinacionalke u čijem je vlasništvu Grey, napominju kako će ovim preuzimanjem osnažiti svoju poziciju u regiji.
Agencija Bruketa&Žinić imala je prihod u 2015. godini oko 27 milijuna kuna i 60 zaposlenika. Hrvatska podružnica Greya imala je znatno manje prihode od agencije s kojom će se spojiti, oko 10 milijuna kuna.
U središnjoj i Istočnoj Europi, podružnice WPP-a ostvaruju više od 500 milijuna dolara prihoda i zapošljavaju 6.000 ljudi, piše Index.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.