Hrvatska crowdfunding kampanja Lighten the Load of Syrian Mothers u organizaciji društvenog poduzeća BRODOTO uspješno je okončana - prikupljeno je više od 90,000 kuna (13,266$) za izradu nosiljki za bebe izbjeglica.
Ovo je prva hrvatska crowdfunding kampanja čiji je početno traženi iznos peterostruko premašen te jedna od rijetkih kampanja u svijetu s temom izbjeglica. U kampanji je ukupno sudjelovao čak 441 donator, a više od pola donacija bilo je iz Hrvatske, izvijestili su organizatori kampanje – društveno poduzeće Brodoto u suradnji s udrugom RODA, udrugom Kamensko, filmskim inkubatorom Blank i fotografskim kolektivom Kamerades.
Od prikupljenih sredstava bit će omogućena izrada i distribucija više od 550 nosiljki izbjegličkim obiteljima u Hrvatskoj, Srbiji i Makedoniji. Prvotno traženih 2300 dolara za izradu 100 nosiljki prikupljeno je već nakon prva dva sata od lansiranja kampanje. Time je ujedno ovo postala prva hrvatska crowdfunding kampanja koja je u tako kratkom roku uspjela prikupiti traženi iznos.
“Nakon što smo premašili traženi iznos za 100 nosiljki, volontiranjem na terenu shvatili smo da potreba za nosiljkama neće nestati te smo zadovoljni da su ljudi ćemo moći proizvesti više od prvotno ciljanog.” izjavio je Marko Gregović, voditelj Lighten the Load kampanje i direktor društvenog poduzeća Brodoto. “Ubrzo ćemo izdati i crowdfunding priručnik kako bismo drugim ljudima dali savjete kako uspješno lansirati njihove crowdfunding kampanje.”
Sredstva za Lighten the Load of Syrian Mothers su prikupljana 15 dana na crowdfunding platformi Indiegogo, a donacije pristizale iz cijelog svijeta. Prvih 100 nosiljki trenutno se šije u udruzi Kamensko, a njihova distribucija očekuje se u naredna tri tjedna.