Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice Grada Zagreba, u Pregledu dana s našim Ilijom Jandrićem razgovarala je o turističkim rezultatima nakon Adventa u Zagrebu.
Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ), u Zagrebu je, za vrijeme trajanja Adventa Zagreb i novogodišnjih događanja, ostvareno 157.950 dolazaka i 300.191 noćenja, što predstavlja porast od 10 posto u dolascima i 9 posto u noćenjima u usporedbi s adventskim i novogodišnjim periodom 2023. godine.
Bienenfeld kaže da ih rezultati jako vesele. “Ovo je velik uspjeh. Nekako uvijek mislimo kad imamo ozbiljnu manifestaciju koja ima već jednu tradiciju da smo došli do nekih brojki koje mislimo da ne možemo premašiti. Zapravo smo se iznenadili i rezultat je takav i mi uistinu možemo biti presretni, pogotovo zbog toga što je Hrvatska i u drugim destinacijama počela raditi svoja advenstka događanja.”
No, neki su se žalili na visoke cijene na ovogodišnjem zagrebačkom Adventu.
“U nekom smislu su cijene bile više nego što smo očekivali da bi trebale biti i naši povratni gosti koji svaki put dolaze iz drugih zemalja u Zagreb na Advent su primijetili da su cijene više nego proteklih godina. Međutim, kad uspoređujemo adventska događanja u drugim europskim gradovima, vidimo da su svuda te cijene jako skočile”, kazala je Bienenfeld.
“Mi smo optimisti da bismo mogli ponavljati dobre rezultate”, dodala je.
Bienenfeld ističe da je Zagreb ozbiljna cjelogodišnja destinacija. Navodi da su najposjećeniji mjeseci 8., pa 7. pa 12.
Komentirala je i kako oživjeti centar grada.
“Mi smo počeli organizirati ili podržavati čitav niz različitih aktivnosti kroz cijelu godinu. Pokušavamo u svako godišnje doba, ali možda čak i kroz svaki mjesec, da imamo ozbiljan projekt koji će privlačiti i naše građane”, rekla je Bienenfeld za N1.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!