Oglas

Oglas Zagrebačkog holdinga izazvao burne reakcije: "Poprilično sramotno"

author
N1 Hrvatska
16. stu. 2022. 20:34
Zagreb: Od danas su na prodajnim mjestima dostupne nove vrećice za razvrstavanje otpada
Emica Elvedji/PIXSELL | Emica Elvedji/PIXSELL

Društvenim se mrežama u srijedu proširio native oglas Zagrebačkog holdinga, objavljen na jednom portalu, koji je izazvao žestoke reakcije nakon čega je uklonjen.

Oglas

Oglas Zagrebačkog holdinga o odvajanju otpada proširio se društvenim mrežama i izazvao je brojne reakcije. Tema je odvajanje otpada, a u obliku dnevnika od jednog dana prati četveročlanu obitelj u kojoj bivša bankarica, danas kućanica Ana pokušava žonglirati među svim tim otpadom dok dvoje djece i muž imaju svoj život.

Među ostalim, navodi se da glavna junakinja Ana "otkriva čari reciklaže" te da je "puno sretnija otkad je napustila bankarski posao". Navodi se i da je uspjela obitelj naučiti gdje se odvaja staklo dok "razdragano otvara smočnicu s uredno poslaganim staklenkama".

Ana u tekstu povremeno nije Ana, već kućanica: "Danas je Anina obitelj zaslužila tople kroasane. Kućanica godinama ide u pekarnicu u kojoj kao omot koriste isključivo papir." A nakon šopinga Ana kuha ručak te pritom poučava kako maksimalno iskoristiti sve u kuhinji. Kućanica Ana pred kraj teksta, oko 17 sati, nakon što su djeca došla iz škole, a muž ostao na druženju s prijateljima, napokon pronalazi nešto vremena za sebe pa odlučuje dvije prazne boce vina pretvoriti u svijećnjak i vazu.

Feministička teologinja i aktivistkinja Lana Bobić prokomentirala je za N1 oglas:

"Promicanje štetnih rodnih stereotipa i uloga upakirano u reklamiranje ZG vrećica i politike razvrstavanja otpada. Poprilično sramotno što je uopće napravljeno kako jest, a još sramotnije što je izašlo van."

Upit o oglasu poslali smo i Zagrebačkom Holdingu, a čim nam odgovore koliko je novaca na njega utrošeno, kome je namijenjen i je li to njihova vizija uloge žene u društvu, odmah ćemo ga objaviti.

Podsjetimo, native oglašavanje je plaćeno oglašavanje u kojem oglas odgovara obliku i funkciji sadržaja medija na kojem se prikazuje. Tako je i priča o kućanici Ani predstavljena u obliku članka. Ovakav tip oglašavanja posljednjih godina uvelike zamjenjuje tradicionalne oblike marketinga.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama