Naša Ema Bašić razgovarala je s direktorom prodaje NTL-a Damirom Celčićem koji je rekao kako se trgovci, ali i građani nose s promjenom kune u euro.
“Za sada sve protječe u najboljem radu, nadamo se da će tako biti i ostatak dana. Kupci i dalje kupuju istom dinamikom kao i prije, samo je sad u pitanju mala promjena, a to je valuta”, kaže Celčić kroz smijeh.
Navodi kako je u pripremi na novu valutu bilo puno posla, a informatička služba je u tome prednjačila.
“Sami blagajnici nemaju toliko problema, najveći je problem u sustavu preračunavanju iznosa koje treba vratiti kupcima ali naš sustav sam preračunava i trgovci točno znaju koliko treba vratiti eura ili kuna”, rekao je Celčić te je dodao: “Sigurno će nam trebati neko vrijeme da si posložimo to sve u glavama, ali dosad nije bilo problema u vraćanju novca”.
Navodi kako kupci još uvijek većinom plaćaju u kunama.
“Kupci još uvijek plaćaju u kunama, a mi vraćamo eure. Za sad ih još uvijek imamo, dok god ćemo ih imati vraćat ćemo njih. No, ako ostanemo bez eura, vratit ćemo kupcima i kune. U trgovine je najbolje doći sa što sitnijim novčanicama. Ako uvidimo da količina eura neće biti dovoljna, naručit ćemo novu dodatnu količinu”, rekao je direktor prodaje.
Celčić navodi da je njegov trgovački lanac prilikom preračunavanja zaokruživao cijene i na niže i više iznose.
“Ako je treća decimala bila iznad 5 zaokružili smo cijene na viši iznos, a ako je bila ispod 5, zaokružili smo na niži iznos. Bitno je reći da nismo dizali cijene, one su ostale kakve su bile. Ne vjerujem da će promjena valute utjecati na kupovnu moć građana, na to može utjecati nova inflacija. Sama promjena valute neće puno utjecati na to”, rekla je.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!