ZET zapošljava, ovo su uvjeti, ali i plaća

Vijesti 26. stu 202416:02 0 komentara
Patrik Macek/PIXSELL

Moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama, stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a.

Zagrebačkom gradskom prijevozniku hitno treba osoblje koje se brine za njegov vozni park i infrastrukturu.

Raspisao je tako ZET tako natječaj kojim traže, i to na neodređeno, niz djelatnika iz zanimanja koji se tiču održavanja tramvaja i autobusa te samih prostorija ZET-ovi spremišta i garaža.

Traže se autolimari, mehatroničari, bravari, autogumari, lakireri, monteri, tokari…

Ovo je potpuni popis zanimanja koja se traže: autoelektričar, autogumar, autolimar, automehaničar, bravar, brusač, čistač, električar, glodač, građevinski radnik, kotlovničar, lakirer, limar, mehatroničar, monter, stolar, strojobravar, tokar, vodoinstalater, zavarivač, vozač-parkirač.

Za gotovo sva zanimanja traži se srednja stručna sprema (SSS). Potrebno je, dakako, da budu i zdravstveno sposobni za obavljanje ovog posla.

“Uvjeti rada: moguć rad u smjenama, subotama, nedjeljama i blagdanima, moguć rad u vlazi, propuhu, buci, propuhu, na otvorenom, u radnim jamama”, stoji u javnom pozivu objavljenom na stranicama ZET-a. Roka za prijavu nema, jer je poziv otvoren dokle god postoji potreba za radnicima.

Osim zanatlija, ZET ponavlja i potrebu za vozačima autobusa. Ako to žele, javiti se mogu i umirovljenici, koji će biti zaposleni na pola radnog vremena.

“Na javni poziv za slobodno radno mjesto Vozač autobusa mogu se prijaviti korisnici mirovine, a koji ispunjavaju navedene uvjete. Zagrebački električni tramvaj će nakon provedenog selekcijskog postupka s odabranim kandidatima sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za radno mjesto Vozač autobusa s nepunim radnim vremenom u trajanju od 20 sati tjedno”, poručili su u ZET-u.

ZET aktivno radi na popunjavanju svoje radne snage, s obzirom na to da su trenutni zaposlenici već u poodmakloj dobi te da je velik dio njih pred mirovinom. Prosječna dob djelatnika blizu je 50 godina, a znatan broj njih stariji je od 55.

S vozačima je poseban problem taj što primanja koja im se nude nisu konkuretna u sektoru prijevoza, pa se mnogi ne žele javiti kako bi radili za 1200 do 1400 eura neto, koliko ih se otprilike plaća, piše Večernji list.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!