Završen je Advent u Zagrebu. Nakon mjesec i pol povlači se crta i zbrajaju rezultati. Brojke su i više nego impresivne pa je Zagreb u odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvario porast broja noćenja od čak 50 posto.
Prema podacima zagrebačke turističke zajednice, u proteklih mjesec i pol ostvareno je 120.000 dolazaka i 230.000 noćenja. Vlasnicima štandova na Zrinjevcu, čini se, turisti su donijeli dobru zaradu. Ipak, naglašavaju kako imaju velike troškove te da je za uspješnu poslovnu priču potrebno mnogo rada i odricanja.
Povećanju broja gostiju pridonio je i bogatiji sadržaj. Zbog Adventa, Croatia Music Week festivala, Snježne kraljice te utrke skijaških legendi produljio se boravak turista – koji sada u prosjeku u gradu ostaju dva dana.
Upravo zbog dobrih rezultata, Ledeni park i klizalište na Tomislavovu trgu bit će otvoreni još tjedan dana – do 15. siječnja. Hoteli, hosteli, ali i mnogobrojni apartmani i dalje su puni turista. Unatoč kritikama da se gradski novac prekomjerno troši na zabavu zagrebački advent i ove je godine ovjenčan titulom najboljeg u Europi, piše Tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.