Za 10 posto ispitanika čokolada je dio svakodnevne prehrane, a jednak broj navodi da je konzumira rijetko, svega nekoliko puta godišnje.
Istraživanje o konzumaciji čokolade, koje su proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal, pokazalo je da su porijeklo i cijena gotovo podjednako važni kod kupnje čokolade.
Kada se bira između domaćih i uvoznih proizvoda, većina ispitanika, njih 63,5 posto, bira čokoladne proizvode domaćih proizvođača, dok njih 36,5 posto češće kupuje čokoladne proizvode stranih proizvođača.
Više od polovice ispitanika, njih 58,9 posto, navodi da cijena ima velik utjecaj na njihov izbor čokolade te da je kupuju isključivo na akciji, dok 41,1 posto građana uvijek kupuje istu marku čokolade bez obzira na akcije.
Istraživanje je pokazalo da je čokolada namirnica koja se najčešće konzumira nekoliko puta tjedno, što kao svoj odgovor navodi 43,9 posto ispitanika, dok je njih 33,5 posto navelo da je konzumira nekoliko puta mjesečno.
Za 10 posto ispitanika čokolada je dio svakodnevne prehrane, a jednak broj navodi da je konzumira rijetko, svega nekoliko puta godišnje. Vrlo mali broj, samo 2,6 posto ispitanika, ističe da čokoladu uopće ne konzumira.
Istraživanje je provedeno tijekom rujna na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Hrvatske starijih od 15 godina, navodi se u priopćenju.