Blogerica Gabrielle Bernstein odgovorila je na često pitanje - kako reagirati na negativne komentare na društvenim mrežama. Naime, stručna istraživanja sugeriraju kako je prekomjerno korištenje androida i ostalih gadgeta, kako bismo stalno bili dostupni na mreži, štetno za ljudsku psihu, jer potiče depresiju.
S tim u vezi, količina negativne energije, koja se projicira, bilo postanjem negativnog sadržaja ili negativnim komentarima korisnika, nešto je što, u okviru društveno poželjnog ponašanja, također treba razmotriti.
Stručnjakinja savjetuje tri koraka koje treba poduzeti, ukoliko se nađete na meti zlonamjernih komentara na internetu.
1. Nije do vas, do ‘hejtera’ je
Kada nas netko napadne na internetu odmah smo skloni povjerovati kako je problem u nama. Treba zauzeti drugačiji stav. Nad takvim se ljudima potrebno sažaliti. Poželite joj sreću u životu.
2. Nemojte se braniti
Kada obraćamo pažnju na iluzije drugih, samo uranjamo u ludilo iz kojeg nema izlaska. Investirati svoju energiju u tuđu negativnost, kreira dodatnu negativnost. Treba izbjeći nepotrebnu dramu. Svaki pokušaj da uzvratite istom mjerom rezultira još većim stresom.
3. Oprosti i obriši
Oprost pomaže da se odvojimo od negativne jezgre koja može egzistirati čak i kroz mreže poput Twittera i Facebooka. Ukoliko ne oprostimo, nosit ćemo ju danima. Koraci 1 i 2 pomažu nam da oprostimo i najteže uvrede. Prije no što blokirate osobu koja vas je uvrijedila i izbrišete sadržaj koji smatrate neprimjerenim, važno je oprostiti, prenosi Magazin.hr.