Ovo su poznati brendovi koji su izgubili na popularnosti

Znanost 01. stu 201515:06 > 15:18
Printscreen / newsource.cnn.com

Google je, povodom 15. obljetnice AdWordsa, objavio infografiku koja pokazuje koje smo brendove najviše pretraživali 2001. godine.

Ovo je popis 10 najpretraživanijih brendova od prije 15 godina.

10. Canon

Još uvijek se radi o tehnološkom gigantu na svjetskoj razini, ali sada se informacije o Canonu puno manje traže.

9. Honda

U proteklih petnaest godina Honda je ostala na otprilike jednakoj razini pretraživanja tako da se kod ovog proizvođača nije mnogo promijenilo.

8. Ferrari

Ljudi još uvijek vole upisivati ime ovog proizvođača automobila u tražilicu, ali znatno manje nego prije.

7. Oracle

Pretraživanje imena ove kompanije drastično je opalo.

6. Dell

Nekad je bio poznat po računalima, a sada ga se pretražuje radi mobilnih uređaja

5. Adobe

I dalje se radi o internetskom gigantu, ali sada se ovaj pojam pretražuje puno manje.

4. Palm

Sjećate li se ovog brenda? Kompanija se bavila izradom osobnog digitalnog pomoćnika. U vrijeme smartphonea logično je da je interes za Palm splasnuo.

3. BMW

Kod ovog proizvođača automobila nije se puno promijenilo kada je u pitanju upisivanje imena BMW u tražilicu.

2. Sony

Iako je i dalje prisutan na tržištu interes za Sony nije toliko velik. Barem ako je vjerovati Googleu.

1. Nokia

Nekad vodeća kompanija za mobitele danas jedva da postoji.