Tko strankama radi kampanje?

Vijesti 24. kol 201611:08 > 11:12
N1

Ponovni izbori u nepunih godinu dana, osim izvlačenja dodatne snage iz iscrpljene stranačke infrastrukture, pred stranke su stavili i izazov osmišljavanja nove kampanje.

Koje su agencije stranke sada angažirale da im profesionalno osmisle slogane i kampanju?

Za HDZ, kako doznaje Večernji list, radi Boris Malešević, koji je svojevremeno radio kampanje bivšem predsjedniku Stjepanu Mesiću, a sada kandidatu Narodne koalicije, zagrebačkom gradonačelniku Milanu Bandiću, ali godinama i SDP-u. Malešević je, doznajemo, i autor HDZ-ova slogana “Vjerodostojno”. U kampanji je zadužen za komunikacijsku strategiju, odnosno za komunikacijski i kreativni koncept kampanje. U travnju ove godine Hina je objavila kako je Trgovački sud u Zagrebu zaključio skraćeni stečajni postupak njegove marketinške agencije Public Image zbog dugova koje nije mogla otplatiti. Unex grupa, u sklopu čije ponude je i Malešević kao komunikacijski strateg, za HDZ radi vizualne identitete, odnosno idejna rješenja i dizajn svih sredstava komunikacije…

U SDP-u pak kažu da nisu angažirali nikakvu kreativnu agenciju i sve što se tiče kampanje radi se na Iblerovu trgu, kako kažu, “domaćim snagama”. Točnije, sve jinglove, plakate, spotove, vizuale pa i glavne poruke u kampanji osmišljava tim od petero ljudi, a “lokomotiva” su dvije djevojke iz stranke; Ivana Pušonjić, koja je zadužena za poruke, i grafička dizajnerica Jelena Rebrnjak.

Nikola Grmoja (jedan od osnivača Mosta, glasnogovornik i kandidat za zastupnika u Saboru) smislio je i glavni slogan (“Promjena”) kao i većinu glavnih poruka kojima komuniciramo. Agencija Grizli komunikacije radi samo mali dio kampanje: organizaciju izborne noći i dio posla oko oglašavanja – rekli su u Mostu.