"3. maj treba krenuti svojim putem, s novim vlasnikom"

Vijesti 18. ruj 201809:47 > 09:54
N1

Ne promjeni li se nešto do kraja ovog mjeseca, u smislu da »3. maj« odnekud dođe do novca i kupi materijal da bi se mogli nastaviti radovi makar na poluzavršenom brodu »Algoma Innovatoru«, sve su indicije da će i Kanađani raskinuti ugovore za sva četiri broda.

Na neodrživo stanje u »3. maju« ponovno ukazuje Juraj Šoljić, ovog puta u funkciji radničkog predstavnika u Nadzornom odboru riječkog brodogradilišta. Po tko zna koji put u posljednjih nekoliko tjedana traži se od Vlade da hitno imenuje svog povjerenika ili kriznu Upravu u »3. maj«.

‘Nadam se da su Uprava i Uljanik d.d. shvatili da je Grupa u problemima i da se 3 maj mora izdvojiti, mi to tražimo već godinu dana. 3. maj mora krenuti svojim putem, s nekim novim vlasnikom’, kazao je Šoljić.

‘Nadam se da će Vlada i Uprava doći do rješenja kako bi se završile gradnje brodova u 3. maju. Svaki dan je važan, mora se kontaktirati brodovlasnika, preveliko je jamstvo dano i ovo mora uspjeti. Mi znamo da brodovlasnici žele brodove završiti u 3. maju. Još jednom, apeliram da se imenuje povjerenik Vlade koji će riješiti problem u Rijeci, svaki dan je važan. 3. maj treba zaštititi’, rekao je Šoljić.

Podsjetimo, novac u Uljanik grupi potpuno je presušio, dvije novogradnje koje su u opremnoj luci pulskog brodogradilišta završavaju se tako da naručitelji-brodari direktno plaćaju kooperantima i dobavljačima, a situacija u »3. maju« još je gora jer nemaju ni novac, ni materijal, a moguće od početka idućeg mjeseca ni važeće ugovore, osim ako se ne računa španjolski kemikalac »Santiago« koji već više od godinu i pol dana čami na vezu u pulskom Uljaniku, bez ikakvog pomaka.

Iz resornog Ministarstva gospodarstva kažu da rade na tome da »spase« tri broda, ali pitanje je hoće li se i pod kojim kondicijama uspjeti potpisati novi ugovori za njihov završetak i isporuku. Ministar financija Zdravko Marić zasigurno ne bez razloga počeo je ukazivati na pitanje i problem dodatnih sredstava potrebnih za završetak tih brodova.

Više čitajte OVDJE.