Atlantic Grupa je u prvoj polovini 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje od 2,5 milijarde kuna, što je za 2 posto više u odnosu na isto razdoblje lani i neto dobit nakon manjinskih interesa od 154,1 milijun kuna ili 15,4 posto više, izvijestili su u četvrtak iz te kompanije.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 281,5 milijuna kuna te je bila za 8,4 posto veća.
Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe, kako se navodi, najviše su utjecala Strateška poslovna područja Zdravlje i njega s rastom od 7,9 posto, Delikatesni namazi s rastom od 6,8 posto, Pića s rastom od 5,8 posto, Slatko i slano s rastom od 4,2 posto, Strateško distribucijsko područje Hrvatska koje je raslo 5,8 posto i Strateško distribucijsko područje Srbija s rastom od 2,1 posto.
Kava se s 20,1 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna proizvodna kategorija s 503,6 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 68 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 20,4 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 7,6 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu u prvih šest mjeseci još sudjeluju sa 4 posto.
Uspješno premostili krizu Agrokora
Unatoč smanjivanju tržišnog udjela maloprodajnih lanaca u sastavu Agrokora kao najvećeg kupca, Atlantic Grupa je širenjem suradnje s drugim kupcima ostvarila ukupan rast prodaje u prvom dijelu godine, ističu iz te tvrtke.
Navode i kako je uz odlične poslovne rezultate prvih šest mjeseci obilježilo dezinvestiranje proizvodnje sportske prehrane i fokusiranje na razvoj brendiranog poslovanja u ovom segmentu. Tvornice u njemačkom Bleckedeu te u Novoj Gradiški preuzeo je strateški partner, belgijska kompanija Aminolabs, za ukupan iznos do 200 milijuna kuna. U pogonu u Novoj Gradiški Atlantic je zadržao manjinski udio, a u objema tvornicama nastavit će ugovorno proizvoditi Atlanticov asortiman sportske prehrane.
“Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2017. ostvarila rast prodaje na većini tržišta na kojima posluje te rast profitabilnosti u gotovo svim poslovnim područjima”, istaknuo je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Kazao je kako su iznimno zadovoljni rezultatima koji iznova pokazuju “stabilnost poslovanja, opravdanost strategije koja se oslanja na ulaganje u vlastite brendove i snažnu distribuciju te uspješno upravljanje rizicima na svim poljima”.
Strateškim partnerstvom s renomiranim europskim proizvođačem sportske prehrane za treće strane nastavili su s restrukturiranjem Strateškog poslovnog područja Sportska i aktivna prehrana, usmjeravajući vlastite snage na razvoj brendiranog poslovanja.
“Uspješno smo premostili i ograničenja vezana uz teškoće s kojima se suočava naš najveći kupac te nastavljamo s razvojem distribucijskog poslovanja, koje kontinuirano raste, s vlastitim i principalskim brendovima jednako”, kazao je Tedeschi u komentaru poslovnih rezultata.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.