Na koje marke automobila Hrvati najviše "padaju"?

Ekonomija 02. lip 201510:24 > 10:25
Morgue File/Ilustracija

Prema podacima Promocije plus u Hrvatskoj je registrirano 1,458.149 osobnih automobila, a od toga je gotovo polovica njemačkih. Najviše je, očekivano, Volkswagena - 240.653 ili 16,5%. Dakle, svaki šesti automobil u Hrvatskoj ima VW značku.

Odmah iza VW-a je njegov najljući suparnik u nas – Opel. Opela je u Hrvatskoj 185.574, što je udio od 12,73 posto. Na trećem je mjestu iza VW-a i Opela francuski Renault sa 150.317 auta. Četvrto mjesto zauzima – i ujedno zatvara listu onih koji imaju više od 100.000 registracija – talijanski Fiat sa 106.448 registracija ili 7,3%.

Slijedi Peugeot sa 83.703 automobila, a na šestom mjestu je Škoda sa 78.077 registracija. Francuski automobili su sa 304.540 registracija drugi najpopularniji. Japanci su u Hrvatskoj sve popularniji, ali još uvijek su daleko iza europljana.

Od neeuropskih proizvođača najbrojniji u Hrvatskoj su korejski Hyundai na 11. mjestu sa 45.838 i Chevrolet-Daewoo sa 38.446 automobila, piše Večernji list.