"Sjećate se reklame u kojoj čovjek kao Isus s bocom od dvije litre napoji hordu prijatelja? E pa sad boca ima gotovo 1,5 decilitra manje, a cijena je ista", napisao je na Facebooku jedan ljubitelj Karlovačkog piva.
Naime, prepoznatljiva boca od dvije litre preko noći se smanjila. Umjesto dvije litre, u boci je samo 1854 mililitara. U Heinekenu, vlasniku Karlovačkog, tvrde da su volumen smanjili zbog obilježavanja obljetnice osnutka pivovare i da nisu htjeli zakinuti svoje kupce.
“Pivovara u Karlovcu jedna je od najstarijih u Hrvatskoj te smo tu prednost željeli istaknuti. Zapremnina boce od 1,854 litre povezana je s godinom osnutka naše pivovare i našom obljetnicom te je jasno navedena na etiketi. Budući da su svi podaci na etiketi istiniti, ne može biti govora o zavaravanju potrošača. Godinu osnutka s ponosom ističemo i na prednjoj etiketi pakiranja Karlovačkog piva”, ističu za 24sata iz Heinekena.
Hana Jurić iz Istarskog potrošača kaže kako se, iako proizvođač ne krši zakon, potrošači mogu osjećati prevareni.
“Činjenica je da točna količina piše na boci, ali možemo reći da je riječ o nekoj vrsti nepoštene prakse jer kupac ne gleda količinu svaki put nego kupuje onako kako je naučen”, kaže Jurić.