'Nijedan festival se ne trudi oko posjetitelja kao INmusic'

Showbiz 27. svi 201711:33 > 11:40
N1

Zoran Marić, direktor INmusic festivala gostovao je u emisiji Novi dan i pozvao sve da požure po ulaznice jer ih je ostalo još jako malo u prodaji.

Izvrsna posjećenost festivala koji se ove godine održava 12 put zaredom od 19. do 21. lipnja na zagrebačkom jezeru Jarun ove će godine srušiti sve rekorde.

“Ostao je još mali broj ulaznica, drugi dan je već raspordan, ostalo je nešto trodnevnih i dio za prvi i treći dan”, naglasio je direktor festivala.

“Koristimo prednosti jarunske lokacije i imamo kamp koji ima toplu vodu, plažu, čuvanje stvari, wi-fi, a to je nešto što drugi festivali nemaju jer se ne trude toliko oko svojih posjetitelja i valjda je to razlog zbog kojeg je INmusic toliko posjećen. Ovo će biti rekordna godina INmusica. Nakon festivala gosti u pravilu ostaju u Hrvatskoj, najčešće odlaze na Plitivice”, rekao je Marić koji je otkrio i neke zanimljive brojke vezane za festival.

“Trenutni podaci Bookinga pokazuju da je u Zagrebu u vrijeme održavanja festivala rezervirano više od 63 posto smještajnih jedinica, što je oko 75 tisuća noćenja. Ako uzmemo da je prosječna potrošnja jednog posjetitelja 100 eura, a često je i veća, to bi značilo oko 7 i pol milijuna eura prihoda za Grad Zagreb. To dokazuje važnost ovog festiala”, rekao je Marić koji je otkrio i da su već u pregovorima za sljedeću godinu.

“Krenuli smo već s razgovorima s izvođačima za sljedeću godinu. Velika je konkurencija u cijelom svijetu što se tiče festivala ali s radom i reputacijom koju imamo lakše dobivamo bandove. Mogu samo spomenuti da je Nick Cave uvrstio snimku s INmusica na svoj live album”, rekao je Marić i dodao kako je Teslin toranj postao jedinstvena i prepoznatljiva pozornica koja će ove godine imati drugačiji sadržaj vezan za bogato rock stvaralaštvo u zadnjih 60 godina.

“Ove godine očekujemo oko 100 tisuća ljudi u ta tri dana, uključujući i sedam dana kampa”, otkrio je direktor INmusic festivala.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.