Prvi put u povijesti održavanja INmusic festivala, festivalske ulaznice u pretprodaji su rasprodane, priopćili su organizatori.
Raskošan line-up, brojna priznanja stranih i domaćih medija, prekrasna lokacija, pristupačnost cijene ulaznica te kontinuiran rast kvalitete programa i sadržaja neki su od čimbenika koji su utjecali na veliki povijesni uspjeh INmusic festivala čije je nadolazeće dvanaesto izdanje rasprodano čak tjedan dana prije početka festivala.
U ponedjeljak, 12. lipnja službeno je potvrđeno kako festivalskih ulaznica u pretprodaji za INmusic #12 više nema što je dodatno potvrdilo atraktivnost INmusic festivala – kako kod domaćih, tako i kod stranih posjetitelja. Sudeći prema stalnom rastu interesa iz godine u godinu već sada se može pretpostaviti kako će i ulaznice za buduća izdanja INmusica biti vrlo tražene. Organizatori INmusic festivala iznimno su zadovoljni što je dvanaesto izdanje polučilo nezapamćen interes te obećavaju kako će se i u narednim godinama potruditi održati dosadašnju kontinuiranu vrhunsku kvalitetu programa.
Publika je prepoznala i nagradila trud i kvalitetu INmusic festivala, a to su učinili i brojni svjetski mediji među kojima se posebno ističe priznanje velikog NME (New Musical Expressa) koji je INmusic uvrstio među dvanaest najpopularnijih festivala na svijetu, uz bok velikom Glastonburyu i Coachelli.
Festivalski kamp u trajanju od sedam dana će također uskoro biti rasprodan. Više od 95% festivalskog kampa čine inozemni posjetitelji iz preko 60 zemalja svijeta te je evidentno kako već sam INmusicov kamp, ne računajući popunjenost gradskih smještajnih kapaciteta u vrijeme održavanja INmusica, ostvaruje izvrsne turističke rezultate.
Samo u festivalskom kampu očekuje se između 12 000 i 15 000 noćenja, dok je trenutno, prema podacima s najrelevantnije stranice za rezervaciju smještaja Booking.com, u vrijeme INmusica rezervirano 75% smještajnih jedinica u Zagrebu. Stoga se procjenjuje da će zahvaljujući INmusic festivalu u Zagrebu biti ostvareno više od 87000 noćenja uz prosječnu dnevnu potrošnju od najmanje 100 eura po osobi što je ukupno oko 8,7 milijuna eura (65,25 milijuna kuna) generiranog turističkog prihoda koji će se sliti u grad Zagreb.
Sve navedeno potvrđuje kako je INmusic festival jedna od najznačajnijih kulturno-turističkih manifestacija u Republici Hrvatskoj te da, ne manje važno, INmusic festival osnažuje turističke rezultate kontinentalne Hrvatske u predsezoni, što su neki od ključnih strateških ciljeva hrvatskog turizma.
INmusic festival #12 održati će se od 19. do 21. lipnja 2017. godine na prekrasnom zagrebačkom jezeru Jarun uz potporu Ožujskog piva kao powered by sponzora te OTP banke koja na festivalu omogućava beskontaktno plaćanje, a uveličati će ga neka od najatraktivnijih glazbenih imena današnjice; Kings of Leon, Arcade Fire, Alt-J, Kasabian, Michael Kiwanuka, Flogging Molly, Darko Rundek, Slaves, Repetitor, Orchestra Baobab, Booka Shade, Danko Jones, Public Service Broadcastingi mnogi drugi!
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.