Promjene na Facebooku koje bi vam se mogle svidjeti

Znanost 28. lip 201710:19 > 10:21
Balkan Android

Činjenica da kompanije poput Googlea, Facebooka, Applea i drugih koriste korisničke podatke koje prikupljaju tijekom korištenja njihovih servisa opće je poznata, i to je nešto na što (ne)pristajemo prilikom registracije korisničkoga računa na pojedinim servisima.

Nedavno je obznanjeno da Google prestaje skenirati korisničke mailove te koristiti te podatke u svrhu prilagođenih reklama, što je dobro, jer time korisnici dobivaju nešto malo više privatnosti. 

Facebook je također odlučio promijeniti način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.

Naime, kompanija je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog kućanstva, prenosi Balkan Android.

Ideja iza ove odluke je ta da odnosi unutar članova jednog kućanstva pružaju korisne informacije prilikom kupovine određenog artikla.

Primjerice, obzirom da obitelji putuju zajedno, prikazivanje reklama o putovanjima može znatno utjecati na njihovu odluku za destinaciju. Osim toga, roditelji mogu vidjeti prijedloge za poklon djetetu za praznike ili rođendane, i slično.

Za oglašivače, Facebook i još ponekoga ovo su korisne informacije, no za one koji ne žele da kompanije poput Facebooka znaju toliko informacija o njima… Baš i ne.

Srećom, postoji mogućnost isključenja ove nove mogućnosti. Sve što je potrebno jest otići u postavke privatnosti na Facebooku, i unutar njega isključite opciju oglašavanja.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.