U Facebooku najavljuju novu opciju u okviru Instant Articlesa za koju će se plaćati pretplata.
Facebook je o svojim planovima izvijestio na konferenciji u New Yorku.
Opcija će omogućavati oglašivačima da kreiraju oblik naplate u okviru Facebookovih Instant Articlesa, koji će ih potom voditi na internetsku stranicu oglašivača, gdje će moći izabrati digitalnu pretplatu, javlja Independent.
O ovakvom obliku naplate u Facebooku se priča već neko vrijeme, a na društvenu se mrežu već odavno gleda kao na prijetnju izdavačima, jer ostvaruje prihode od digitalnog oglašavanja.
I opcija Instant Articles puštena je u svibnju 2015. godine kao način na koji izdavači mogu svoje članke objavljivati i čitati unutar Facebookove aplikacije. Ali, iako pompozno najavljivana, mnogi su izdavači odustali od ove opcije, jer su testovi pokazali da im nije poboljšala čitanost više od uobičajenog dijeljenja sadržaja.
Vjeruje se da je nova opcija očajnički pokušaj Facebooka da ostane u utrci s glavnim rivalima, Googleom i Apple Newsom, koji posljednjih mjeseci bilježe rast na svojim platformama.
Nova će se opcija početi testirati u listopadu, a korisnicima će se pretplata početi nuditi nakon određenoga broja pročitanih članaka. Iz Facebooka kažu da su ih na ovu opciju nagnali zahtjevi izdavača, koji su, kako su rekli, upravo to i tražili.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.