Hrvatski nogometni savez osvojio je prvu nagradu Uefe za povezivanje s navijačima putem društvenih mreža na tradicionalnoj dodjeli nagrada nacionalnim savezima za rad u marketingu.
UEFA svake godine u pet kategorija nagrađuje nacionalne saveze za izvrsnost u području marketinga, a ove godine nagrađen je i Hrvatski nogometni savez.
Prigodna ceremonija održana je u portugalskom Cascaisu tijekom UEFA KISS radionice na kojoj su tema bile “najbolje marketinške prakse i trendovi”.
Hrvatski nogometni savez dobio je nagradu u kategoriji najbolje “digitalne kampanje za povezivanje s navijačima” s projektom “Budi ponosan”, digitalne strategije za Svjetsko prvenstvo u Brazilu. Uz HNS, za ovu nagradu prijavilo se još devet saveza, uključujući FIGC (Italija), FA (Engleska) i FFF (Francuska).
Osim što su brojke pokazale kako su društvene mreže HNS-a najpopularnije u Europi u odnosu na broj osoba s pristupom internetu, žiri je pohvalio HNS-ovu strategiju približavanja reprezentacije navijačima kroz ažurno i ekskluzivno dijeljenje informacija i fotografija “iza kulisa”. Istaknuto je i kako HNS svoje digitalne platforme vodi “iz kuće”, bez angažmana vanjskih agencija.
Nagrade je pobjednicima predao član Izvršnog odbora Uefe, Allan Hansen, koji se u svom govoru pohvalno izrazio o radu nacionalnih saveza:
“Ove marketinške nagrade pokazuju najbolje od najboljih u marketingu nacionalnih saveza i očigledno je kako se vaš marketing i promocija nogometa razvijaju jako brzo.”
Uz HNS, nagrade su dobili Turski nogometni savez (najbolja aktivacija sponzora), Belgijski nogometni savez (najbolja strategija brenda i implementacija), Nizozemski nogometni savez (najbolja grassroots marketinška kampanja) i Malteški nogometni savez (najbolja promocija uključivanja navijača).