Tko više plati, više će biti na televiziji

author
Nikola Kojić
14. lis. 2014. 11:45
>
12:05
Cropix_Biljana Gaurina_(6.10
Cropix/Biljana Gaurina | Cropix/Biljana Gaurina

Izmjenama Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne promidžbe stalo se na kraju izbornim emisijama na HRT-u s nekoliko desetaka sudionika. Komercijalne televizijske kuće same će odrediti na koji će način i u kojoj mjeri predstavljati sudionike izbora i njihove programe, prenosi tportal.hr.

[caption id="attachment_896827" align="alignnone" width="750"]

Osam milijuna kuna mogu kandidati mogu potrošiti na reklamiranje u predsjedničkoj kampanji. U parlamentarnoj kampanji to iznosi 1,5 milijuna kuna po izbornoj jedinici te 1,5 milijuna na izborima za članove Europskog parlamenta.

S druge strane, komercijalne TV kuće, u okviru svog informativnog programa, mogu predstavljati sudionike izbornog procesa i njihove programe s obvezom osiguravanja odgovarajućeg prostora za predstavljanje političkog programa sudionika u izborima.

Svim televizijama dana je mogućnost da jednom tijekom predizborne kampanje organiziraju posebnu emisiju sa sučeljavanjem kandidata. Tko će sudjelovati u tim sučeljavanjima, na koji način, koliko će ono trajati i kad će biti emitirano, televizijske kuće odlučivat će samostalno.

Članak u cijelosti pročitajte na web stranicama tportala.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama