Izmjenama Pravila o postupanju elektroničkih medija s nacionalnom koncesijom tijekom izborne promidžbe stalo se na kraju izbornim emisijama na HRT-u s nekoliko desetaka sudionika. Komercijalne televizijske kuće same će odrediti na koji će način i u kojoj mjeri predstavljati sudionike izbora i njihove programe, prenosi tportal.hr.
Bitna je novina i da televizijsko oglašavanje kandidata/stranaka/koalicija za vrijeme izborne kampanje nije ograničeno. Stoga, čiji će džep biti dublji, ti će kandidati imati i više šansi doprijeti do potencijalnih birača kroz reklamiranje na televizijama.
Jedino ograničenje za televizijsko oglašavanje u slučaju predsjedničkih izbora odnose se na osam milijuna kuna koliko kandidati mogu potrošiti na reklamiranje. U parlamentarnoj kampanji to iznosi 1,5 milijuna kuna po izbornoj jedinici te 1,5 milijuna na izborima za članove Europskog parlamenta.
Osam milijuna kuna mogu kandidati mogu potrošiti na reklamiranje u predsjedničkoj kampanji. U parlamentarnoj kampanji to iznosi 1,5 milijuna kuna po izbornoj jedinici te 1,5 milijuna na izborima za članove Europskog parlamenta.
S druge strane, komercijalne TV kuće, u okviru svog informativnog programa, mogu predstavljati sudionike izbornog procesa i njihove programe s obvezom osiguravanja odgovarajućeg prostora za predstavljanje političkog programa sudionika u izborima.
Svim televizijama dana je mogućnost da jednom tijekom predizborne kampanje organiziraju posebnu emisiju sa sučeljavanjem kandidata. Tko će sudjelovati u tim sučeljavanjima, na koji način, koliko će ono trajati i kad će biti emitirano, televizijske kuće odlučivat će samostalno.
Članak u cijelosti pročitajte na web stranicama tportala.