Američki lanac brze hrane McDonald's izvijestio je o stagnaciji prihoda i manjoj dobiti u drugom tromjesečju pod utjecajem nepovoljnih valutnih tečajeva i slabije posjećenosti restorana u matičnom SAD-u i u svijetu.
Optimizam potrošača i dalje nizak
U razdoblju od travnja do lipnja konsolidirani prihod američkog diva iznosio je 6,49 milijardi dolara i bio je gotovo nepromijenjen u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva uvećan je za jedan posto.
Prihod na inozemnom tržištu smanjio se za 1,1 posto zbog slabije posjećenosti McDonald’sovih restorana, posebno u Francuskoj. U proljeće prošle godine bio je poskočio gotovo 12 posto.
Prihod na domaćem, američkom tržištu, smanjio se ovog proljeća za blagih 0,7 posto budući da je “strateško” povećanje cijena jelovnika ublažio pad broja gostiju, stoji u priopćenju.
„Na većini naših glavnih tržišta optimizam potrošača i dalje je na niskoj razini”, tumači izvršni direktor McDonald’sa Chris Kempczinski.
McDonald’sovi rezultati nadovezuju se na prošlotjednu izjavu izvršnog direktora Coca-Cole Jamesa Quinceya o slabijoj potrošnji u kafićima i restoranima u Sjevernoj Americi.
Slabiji promet bilježili su u drugom tromjesečju i restorani s McDonald’sovom franšizom, za 1,3 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje kada je bila poskočila za 14 posto, uz slabije rezultate u Kini, i potrošački bojkot na Bliskom istoku, vezan u rat u okupiranom palestinskom Pojasu Gaze.
Američki div zaključio je razdoblje od travnja do lipnja s neto dobiti od dvije milijarde dolara, manjom za 11 posto nego prošlog proljeća.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!