Hrvatska turistička zajednica danas je predstavila treći po redu slogan koji će predstavljati Hrvatsku i mamiti turiste u Hrvatsku. Ipak, čini se da slogan "Hrvatska, puna života", odnosno "Croatia Full of Life" nije došao na plodno tlo kod građana. Na društvenoj mreži Twitter objavljene su ironične verzije slogana.
Neke je tviteraše ovaj slogan podsjetio i na slogan promotivne kampanje flaširane vode s porukom.Ako na Twitteru upišete #HTZslogan, dobro ćete se nasmijati.
Naime, tviteraši su dobili inspiraciju samo sat vremena nakon službenog predstavljanja slogana Hrvatske turističke zajednice “Hrvatska, puna života” i objavili su brojne komentare i alternativne vezije slogana.
“Hrvatska, zemlja uhljeba”, “Hrvatska: Nitko nema posao, ali birtije su pune života”, “Croatia – fulao sam life”, neki su od objavljenih tvitova.
https://twitter.com/Twitexter/status/565838009086803970
Neke je tviteraše ovaj slogan podsjetio i na slogan promotivne kampanje flaširane vode s porukom.