Novo istraživanje tržišta pokazalo je da je prodaja Apple Watcha pala za 90 posto ako se usporedi s prodajom iz prvog tjedna nakon što se pojavio na tržištu.
Agencija za istraživanje tržišta iz Kalifornije Slice Intelligence prikazala je podatke prema kojima je u lipnju u SAD-u prodavano manje od 20.000 Appleovih satova na dan. Osim toga zabilježeni su dani u kojima je prodano manje od 10.000 primjeraka ovog gadgeta, dok je najniža razina prodaje zabilježene kada je u jednom danu prodano samo 4.000 komada.
Prema Slice Intelligenceu to predstavlja pad prodaje od 90 posto kada se usporedi s prvim tjednom prodaje nakon puštanja Apple Watcha na tržište u slobodnu prodaju.
Prema istraživanju, dvije trećine pametnih satova koji su prodani do danas su najjeftiniji modeli Sport koji se prodaju za 350 dolara. S druge strane Appleov premium zlatni model koji košta 18 tisuća dolara do danas je prodan u samo 2.000 komada, piše siliconangle.com.