Domaći lanac trgovina informatičkom opremom HG Spot, prošlu je godinu zaključio s ukupnim prihodom od 95 milijuna kuna ili 50 posto više nego u 2014. te s dobiti od tri milijuna kuna, izvijestili su iz te tvrtke ističući da su time nastavili pozitivne trendove započete 2011. kada su krenuli 'od nule'.
Napominjući kako su prošle godine dosta ulagali, posebice u otvaranje dviju novih poslovnica u Splitu i Zagrebu, čime su broj maloprodajnih trgovina u Hrvatskoj povećali na šest, iz HG Spota ističu da su ostvarili zacrtane ciljeve širenja prodajnog asortimana te uvođenja noviteta uz ulaganje u razvoj i proizvodnju vlastitih proizvoda. Među njima je domaći brend e-cigareta i tekućina Virginia White za koji kažu da je već u prvoj godini postao najprodavaniji domaći brend na tržištu.
Nastavili su i suradnju s Appleom, otvaranjem jedinstvenog prodajnog prostora Appleovih proizvoda u Zagrebu.
“Prema trenutno dostupnim podacima, procjene vrijednosti tržišta maloprodaje računalnom opremom u Hrvatskoj za 2015. kreću se oko pet milijardi kuna, što je blagi pad u odnosu na godinu prije, dok je HG Spotov značajan rast u odnosu na prosjek tržišta rezultat strategije poslovanja te umjerenog investiranja u skladu s trenutnih kapacitetima i mogućnostima”, poručuje vlasnik tog lanca Saša Lončar. On je HG Spot preuzeo 2011. od kada je nakon nekoliko problematičnih godina, iznova krenuo s uzlaznim poslovnim trendovima.
Lončar ističe da je naglasak tvrtke na novim proizvodima, kao i da HG Spot sve investicije pokriva iz vlastitih sredstava i trenutno nemaju kreditnih zaduženja.
HG Spot zapošljava 50 ljudi, a u ovoj godini planira rast broja zaposlenih u maloprodaji, veleprodaji i razvoju e-cigareta i e-tekućina.
Očekuje se i nastavak rasta prihoda te daljnje investiranje u postojeće projekte i širenje poslovanja na novim tržištima.