Podravkini proizvodi se vraćaju u Kaufland?

lcv / Alamy / Alamy / Profimedia

Nakon sukoba oko marži i cijena koji je ljetos kulminirao prekidom isporuke Podravkinih proizvoda Kauflandu, pregovaračke ekipe na koncu su uspjele postići dogovor o nastavku poslovne suradnje.

“To vam je tako u biznisu… Malo popustimo mi, malo oni i dogovor je tu. Bliže se božićni blagdani pa tko bi se lud odrekao prometa u prosincu”, ispričao je menadžer upućen u pregovore portalu Danica.hr.

Podravkinih proizvoda na policama Kauflanda nema kao prije, ali se očekuje da će se narednih tjedana vratiti na police u jednakoj mjeri.

Podravka je, inače, u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila 525 milijuna eura prodaje što je rast od 6,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Neto dobit iznosila je 39 milijuna eura i bila je veća za 10 posto.

Brojke u prva tri kvartala pokazuju kako Podravkina prodaja ipak nije trpjela zbog sukoba s Kauflandom kojem od početka ljeta ne isporučuju proizvode.

Tako je na tržištima Hrvatske i Slovenije u sektoru prehrane najveći rast prodaje od 11 milijuna eura (7,5 posto više nego lani) ostvario upravo retail, odnosno maloprodajni kanal s velikim trgovačkim lancima kao najvećim partnerima.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.