Kakve nam to promjene Facebook sprema za Messenger?

Znanost 17. sij 201817:55 > 18:01
Pixabay (ilustracija)

Ove godine možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti.

Facebookov dopredsjednik za Messenger David Marcus objavio je svoja predviđanja za tu aplikaciju za ovu godinu. Neka su očekivana, neka nagovještavaju promjene koje možemo očekivati.

Messenger će postati društveniji

Messenger bi trebao podržati najavljeni zaokret prema smislenijim interakcijama na Facebooku, online i offline. Moguće je kako će to značiti uvođenje na velika vrata bota za brbljanje temeljenog na umjetnoj inteligenciji M Suggestion, sličnog Googleovom Assistantu. Treba očekivati i lakše dijeljenje sadržaja, moguće i prikaz videa u aplikaciji te pretraživanje vijesti, ali i bolje komuniciranje u izvanrednim okolnostima (poput primjerice uragana).

Messenger će biti preuređen

Messenger je zadnjih godina proširen nizom novih značajki, a da pritom dizajn nije značajno promijenjen.Treba očekivati kako će se to promijeniti tijekom ove godine ne bi li Messenger postao jednostavniji za korištenje. Marcus je najavio kako će Facebook značajno ulagati u redizajn aplikacije.

Ovo će biti godina vizualnog doživljaja

Nakon više od 17 milijardi video razgovora u 2017. godini ne čudi što će se u Facebooku više posvetiti poboljšanju tog aspekta Messengera. Marcus je najavio ‘superbrzu i intuitivnu kameru, video, slike, GIF-ove i naljepnice s gotovo svakim razgovorom’.

Očekujte puno botova

Prošle je godine kreirano više od 200 tisuća botova za Messenger, namijenjenih manjim tvrtkama i globalnim brendovima. Ove godine možemo očekivati obogaćivanje iskustva razmjene poruka. Nadamo se kako to znači proširenje trenutno dosta skučenih mogućnosti, ali i ulazak većeg broja velikih brendova poput Apple Musica i Lega.

Na Messenger stižu korisnička podrška i prodaja

Sve više tvrtki moglo bi tijekom ove godine početi koristiti Messenger kao alat za korisničku podršku, ali i kao prodajni kanal. Na Facebooku je već moguće napraviti oglase koji omogućavaju izravno povezivanje kupca s prodajnim predstavnikom ili botom koji obavlja taj posao. Vjerojatno možemo očekivati poboljšanja postojećih i dodavanje novih mogućnosti, piše tportal.hr.