Facebook novom 'zakrpom' sprečava dezinformiranje korisnika

Znanost 14. srp 201517:54 > 18:10
Reuters/EricThayer

Mnogi korisnici Facebooka ovu društvenu mrežu koriste kako bi se informirali o najnovijim vijestima, ali tu postoji mali problem. Radi se o naslovu vijesti. Facebook je dosad dopuštao korinsicima koji objavljuju da promijene naslov i podnaslov teksta koji se objavljuje, ali to je donijelo neke probleme.

Glasnogovornik Facebooka kazao je da je mogućnost mijenjanja podnaslova i naslova uvedena 2011. godine kako bi se dopustilo korisnicima da poprave polja koja bi Facebook krivo objavio. U to vrijeme (a ponekad i sada) Facebook s objavljenog linka nije ‘povlačio’ ispravnu slliku ili naslov pa je korisnicima omogućeno da ih mijenjaju ručno.

No to je donijelo nove probleme. S obzirom da je svatko mogao mijenjati naslove bilo je lako zavarati publiku dvosmislenim naslovom. To je obično značilo zbunjenost krajnjeg korisnika i dezinformiranje.

No čini se da ‘zakrpa’ za ovaj problem dolazi vrlo brzo, piše Huffington Post.

”Popravili smo tehnologiju za automatsko obrađivanje pa sada većinu vremena link koji objavljujete prikazuje točnu fotografiju i tekst naslova”, rekao je glasnogovornik.

”Zbog toga razmišljamo da ovu opciju nadogradimo kako objave izdavača ne bi bile krivo protumačene”, zaključio je glasnogovornik Facebooka.