Mnogi korisnici Facebooka ovu društvenu mrežu koriste kako bi se informirali o najnovijim vijestima, ali tu postoji mali problem. Radi se o naslovu vijesti. Facebook je dosad dopuštao korinsicima koji objavljuju da promijene naslov i podnaslov teksta koji se objavljuje, ali to je donijelo neke probleme.
Glasnogovornik Facebooka kazao je da je mogućnost mijenjanja podnaslova i naslova uvedena 2011. godine kako bi se dopustilo korisnicima da poprave polja koja bi Facebook krivo objavio. U to vrijeme (a ponekad i sada) Facebook s objavljenog linka nije ‘povlačio’ ispravnu slliku ili naslov pa je korisnicima omogućeno da ih mijenjaju ručno.
No to je donijelo nove probleme. S obzirom da je svatko mogao mijenjati naslove bilo je lako zavarati publiku dvosmislenim naslovom. To je obično značilo zbunjenost krajnjeg korisnika i dezinformiranje.
No čini se da ‘zakrpa’ za ovaj problem dolazi vrlo brzo, piše Huffington Post.
”Popravili smo tehnologiju za automatsko obrađivanje pa sada većinu vremena link koji objavljujete prikazuje točnu fotografiju i tekst naslova”, rekao je glasnogovornik.
”Zbog toga razmišljamo da ovu opciju nadogradimo kako objave izdavača ne bi bile krivo protumačene”, zaključio je glasnogovornik Facebooka.