Iz Facebooka kažu da više nitko ne koristi 'LOL'

Znanost 10. kol 201511:47 > 11:54
pixabay.com

LOL, kratica za ''laughing out loud'', koja se proteklih nekoliko godina brzinom munje proširila internetom kao standardani pojam za izražavanje smijeha na internetu, sve se manje koristi.

Facebookova studija pokazala je da je LOL zamijenjen jednostavnim ‘hahah’ ili emotikonima. Samo1.9 posto objava na Facebooku u svom takstu sadrži ‘LOL’, dok čak 51.4 posto sadrži ‘haha’.

Na drugom mjestu su emotikoni koji se koriste u 33 posto slučajeva, a na trećem je ‘hehe’ s 13 posto.

Studija je pokazala i razlike između spolova kada je u pitanju izražavanje veselja na društvenim mrežama. Tako žene koriste više emotikona dok muškarci najčešće koriste ‘haha’ i ‘hehe’.

Osim spola na razlike u izražavanju smijeha utječu geografski položaj ljudi i njihova dob. Tako stariji korisnici Facebooka više koriste LOL (prosječna dob im je oko 28 godina) dok oni u ranim dvadesetima više koriste emotikone.

Facebook je u svom istraživanju u obzir uzeo samo javne postove.