Saponia se ispričala kupcima zbog reklame

Ekonomija 12. lip 201619:41 > 19:45
YouTube: Saponia

Saponia d.d. pokušala se ispričati putem Facebook objave, nakon što su ih brojni građani putem društvenih mreža kritizirali za reklamu koja poručuje da "iza svakog navijača stoji jedna žena", tj. da svaki "pravi Hrvat navija" tijekom utakmice, a svaka "prava Hrvatica" mu pere dresove.

U objavi su se ispričali svima “koji su se našli uvrijeđenima” zbog kampanje, kazali da su htjeli pozvati na zajedništvo, te usput čestitali Vatrenima na pobjedi.

“Dragi svi,

Isprike svima koji su se na bilo koji način našli uvrijeđenima zbog naše nove kampanje “Za blistavu Hrvatsku”. Cilj kampanje je bilo potaknuti zajedništvo, kako u navijanju tako i u kupovanju hrvatskih proizvoda. Namjera nikada nije bila degradirati žene, koje ipak predstavljaju većinu naših kupaca.Još jednom želimo čestitati Vatrenima, te se nadamo da će naši proizvodi oprati njihove dresove, ma tko ih prao. Vaša Saponia”, objavili su na službenoj Facebook stranici.

Inače, dok su se oni sjetili ispričati, njihova reklama, točnije – kritike publike o tome da se radi o seksizmu, već je postala viralna. OVDJE smo ranije prenosili tekst Netokracije, a ispod možete sami pogledati video i procijeniti radi li se o seksizmu ili ne:

https://youtube.com/watch?v=UwDZk7bYN9c

“#ZbogomSaponia…”

No, kupci i građani ovakvu ispriku uglavnom nisu prihvatili kao ispriku. Dok se nekoliko žena javilo da “se nisu uvrijedile”, većina (i žena i muškaraca) koje su komentirale ovu objavu – još su se više naljutili na Saponiu.

Prenosimo samo neke od njih:

“Znači reklama u kojima žena nijednom nije navijačica, samo “mu pere veš” je simpa?”

“Draga Saponia, danas sam primjetio fleku na opranoj majici te sam nakon toga otkrio da mi je djevojka koristila deterđent od konkurentske firme koji jednostavno nije bio dovoljno dobar. Kao pravi veliki muškarac razbio sam joj čeljust sa šakom i rekao da joj više ne pada na pamet koristiti ništa osim vaših proizvoda. Jednostavno nije ok da izgledam prljavo pred ekipom u kladionici, mora štraca ipak naučit gdje joj je mjesto. Btw mislim da vam ovo uopće nebi bila loša ideja za neku buduću reklamu #pravimuškarac”, napisao je jedan korisnik sarkastično.

“Cilj vam je bio potaknuti na zajedništvo, a objavili ste reklamu u kojoj je ženi mjesto u kući dvoriti muškarca dok ovaj navija s dečkima. Ništa niste vi krivi, par štraca se našlo uvrijeđeno pa ste sad preko neke stvari objavili ispriku koja to nije. Čini se da ste u stilu aktualne vlade odlučili da Hrvatska mora unazad. Očekujem iduću reklamu u kojoj ćete nam objasniti kako da očistimo kuću da bi naš muškarac bio sretan. Ugledajte se na Ariel #sharetheload a do onda lijep pozdrav”, napisala je jedna korisnica.

“Sramotno je koliko ste pogriješili u procjeni i upravo nevjerojatno da niste mogli predvidjeti da ce vasa kampanja duboko uvrijediti znacajan dio vase ciljne skupine. Umjesto da ste iskoristili taj pojacani nacionalni zanos koji prati sportske manifestacije da okrenete pricu na stranu da ljudi kupuju hrvatski proizvod, vi napravite potpuni kontraefekt reklamom koja bi jos u 70tima bila uvredljiva za sve zene kupce vasih proizvoda. Pritom ste jos i muskarce prikazali maltene kao nesposobne debile. Ogromna greska! Trebali ste uputiti ozbiljniju ispriku.

“Od reklame i proizvoda vam je još samo užasniji način na koji se snalazite u ovoj situaciji. Marketinški i PR stručnjaci su vam užasni. Imate li vi uopće žena u tim službama ili u managementu ili vam žene rade samo na pakiranju proizvoda i kao hostese na promocijama? Koliki vam je postotak žena u upravljačkoj strukturi? Sramite se. #zbogomSaponia #zbogomKandit”, stoji u još jednom komentaru.

“Direktno ste uvrijedili svoju ciljnu skupinu. I još se sada sprdate s tim. Da vam je svejedno ne biste obrisali video sa stranice. Preloše… #zbogomSaponia”, dodao je drugi korisnik.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.