Lanac drogerija DM uklonio je Colgate pastu za zube marke s polica svoje maloprodajne mreže u Austriji, zato što je tuba postala manja, a cijena ostala ista.
Pakovanje od 100 mililitara paste proizvođača Dentagard, iz sistema multinacionalne kompanije Colgate-Palmolive, smanjeno je na 75 mililitara, ali je ponuđeno po istoj cijeni, priopćeno je iz DM-a, a prenosi njemački list Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Na polici DM drogerija u Austriji prostor za paste je sada prazan, a umjesto tuba stavljeno je obavještenje: “Ista cijena s manje sadržaja. Zbog toga smo uklonili. DM!”
Svoju odluku iz kompanije DM obrazlažu interesom kupaca, i zato ovaj proizvod trenutno nije dostupan u njihovim prodajnim objektima.
Na taj način najveći njemački lanac drogerija na stub srama stavio je jednog od svojih glavnih dobavljača. Trik sa smanjenjem sadržaja bez snižavanja cijena koristi se sve češće u trgovini. Ali, izričito upozorenje trgovaca kupcima da ih proizvođač obmanjuje predstavlja novost, navodi list.