Facebook planira stati na kraj 'clickbaitingu'

Znanost 26. tra 201614:42 > 14:50
Pixabay

Internetski mediji uvijek traže način kako da povećaju broj klikova na svoje objave, ali i kako da čitatelja što duže zadrže na svojoj stranici.

Upravo zato neki medijsiki izdavači misle da je bolje za njih da što više ljudi klika na njihov sadržaj, što je i logično kad se zna da je broj klikova jedini uvjet za privlačenje oglašivača pa tako i novca.

Ta poslovna logika dovela je do toga da se naslovi na tekstovima često namjerno čine senzacionalnijim nego što jesu – u prijevodu, skupljaju se klikovi (clickbait). Ovo se posebno ističe na društvenim mrežama poput Facebooka.

No, Facebook je ovoj pošasti odlučio stati na kraj. Odsad će mjeriti koliko korisnik provodi čitajući tekst objave da bi zatim izračunao hoće li slični tekstovi, s iste stranice ili neke druge, biti relevantni ostalim krajnjim korisnicima.

To će biti prava mala revolucija. Ako Facebook ovo provede u djelo na najavljeni način i bude mjerio vrijeme provedeno na nekom linku dogodit će se to da će relevantniji sadržaj zauzimati višu poziciju u Neews Feedu.

Osim toga Facebook traži način kako da ‘kazni’ one koji prečesto objavljuju sadržaj jer želi ponuditi korisnicima raznolik sadržaj, a novi algoritam bi trebao pomoći da se sadržaj učitava iz više različitih izvora, piše Wersm.com.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.das