Hrvatski biseri prirode i hrvatski turizam općenito postali su nezaobilazna postaja u svakom ozbiljnom pregledu 'naj' svjetskih destinacija. Posljednje priznanje u nizu dobio je grad Zadar koji je izabran za najbolju europsku desinaciju u 2016. godini. No čini se da strani mediji ponekad rade bolju promidžbu našem turizmu od nas samih.
U najnovijoj objavi Hrvatske turističke zajednice objavljen je video koji prikazuje naše prirodne ljepote, ali u opisu videa dogodila se jedna vrlo nespretna igra riječi.
”Before you visit Croatia you should know… Croatia will waste your time. Deciding which of the 8 National parks is your favorite”, stoji u opisu. U prijevodu to znači: Prije nego posjetite Hrvatsku trebali biste znati da će Hrvatska protratiti vaše vrijeme odlučujući koji od osam nacionalnih parkova je vaš najdraži”.
Naravno ova objava nije mogla proći bez sarkastičnih komentara korisnika. ”Stvarno svaka čast za slogan! Don’t visit Croatia…Croatia will waste your time”, ”Vas onak… nije sram? Turistička zajednica ste. Mene je blam koliko ne znate engleski. BRIŠITE TO za ime Boga. I tko prima plaću za ovu kontra-efekt reklamu”, ”trebali ste vi potrošiti više vremena na učenje engleskog”, ”ako Tim može koristiti Google translate na sjednici Vlade zašto ne bi i HTZ”, samo su neki od komentara ispod objave u kojoj očito nešto nije uredu.
Before you visit Croatia you should know…
Before you visit Croatia you should know…Croatia will waste your timeDeciding which of the 8 National parks is your favorite!#CroatiaFullOfNature
Posted by Croatia Full of life on Monday, February 15, 2016