U poznatoj shopping ulici Kurfürstendamm u Berlinu, uz najveće svjetske brandove, otvoren je movo pop-up store. Time je movo postao i prvi hrvatski brand namještaja s ovim formatom trgovine u Njemačkoj.
movo mobilne radne jedinice domaće tvrtke Sobočan, u samo godinu dana prepoznate su na tržištu kao izvrsno rješenje za sve potrebe funkcionalnog i optimalnog radnog prostora te nagrađene najznačajnijim međunarodnim nagradama za dizajn i inovativnost; German Innovation Award winner 2021, Iconic Awards- Innovative interior 2021 te BIGSEE Wood design award 2021.
U movo pop up storeu u Berlinu, sve do 30. listopada, kupci će imati mogućnost upoznati movo modele; THE GENIUS, THE REVISIONARY, THE FREE SPIRIT, THE STAR, THE STARLIGHT i THE PERFORMER. Svaki od njih smjestio se u atraktivnom i moderno uređenom prostoru trgovine u kojem se ističe sedam metara dug LED ekran.
„Naš movo s pravom smatramo izvoznim adutom ne samo tvrtke Sobočan, već i hrvatske industrije namještaja u cjelini. To nam potvrđuje i veliki interes tržišta i movo je sve više prepoznat kao atraktivan i funkcionalan komad namještaja kojeg svatko želi imati u svom domu ili radnom prostoru. Ponosni smo što smo prvi hrvatski brand namještaja s pop-up trgovinom izvan Lijepe naše i vjerujemo da će nam nastup na njemačkom tržištu donijeti nove prilike i daljnji iskorak“, poručuju iz Sobočana.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!