Za gradnju pruge Hrvatski Leskovac – Karlovac stiglo 15 ponuda

Ekonomija 19. tra 202119:52 > 19:52 0 komentara
N1

Na natječaj za radove na projektu rekonstrukcije postojećeg i izgradnji drugog kolosjeka željezničke pruge na dionici Hrvatski Leskovac-Karlovac pristiglo je 15 ponuda, a ponude su u rasponu od 1,3 milijarde kuna do 2,9 milijardi kuna (bez PDV-a), izvijestili su u ponedjeljak iz HŽ Infrastrukture.

Ponude za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu na projektu “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac” otvorene se danas u HŽ Infrastrukturi.

Procijenjena vrijednost tih radova, koji se sufinanciraju iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., iznosila je 2,04 milijarde kuna, podsjećaju iz HŽ Infrastrukture.

Podatci iz priopćenja HŽ Infrastrukture (s cijenama bez PDV-a), kao i zapisnika s otvaranja ponuda koji je objavljen u e-oglasniku javne nabave (u kojem su i cijene s PDV-om), pokazuje da je najnižu ponudu dala zajednica ponuditelja koju predvodi China Railwey Eryuan Engineering group – 1,29 milijardi kuna bez PDV-a (1,61 milijarda kuna s PDV-om), dok najviše za taj posao traži hrvatska tvrtka Rading, čija ponuda iznosi 2,92 milijarde kuna (s PDV-om 3,65 milijardi kuna).

Zajednica ponuditelja koju predvodi slovenski Kolektor Koling dao je ponudu vrijednu 2,31 milijarda kuna bez PDV-a (s PDV-om 2,9 milijardi kuna), a ponudu su dale i dva konzorcija koje predvode austrijske tvrtke – Sweietelsky s ponudom od 1,92 milijarde kuna (2,4 milijarde kuna s PDV-om), te Strabag s ponudom od 1,71 milijarda kuna (s PDV-om 2,1 milijarda kuna).

S ponudama su se javila i dva španjolska konzorcija pa tako onaj kojega predvodi Comsa nudi 1,93 milijardi kuna (s PDV-om 2,4 milijarde kuna), a konzorcij na čelu s Aldesom Construcciones ima ponudu u iznosu 1,75 milijardi kuna (s PDV-om 2,2 milijarde kuna).

Najviše ponuda dale su tvrtke i konzorciji iz Turske, njih pet. Tako je tvrtka Alsim Alrko dala ponudu u iznosu 2,46 milijardi kuna (s PDV-om 3,1 milijardu kuna), Celikler ide s ponudom od 1,94 milijarde kuna (s PDV-om 2,4 milijarde kuna), Kolin s ponudom vrijednom 1,73 milijarde kuna (s PDV-om 2,2 milijarde kuna), Cengiz s ponudom 2,41 milijarda kuna (nešto više od tri milijarde kuna s PDV-om), a konzorcij kojega predvodi Tasyapi dao je ponudu u iznosu 1,83 milijarde kuna (s PDV-om 2,3 milijarde kuna).

Konzorcij kojega predvodi hrvatska DIV grupa, a u kojoj je i turski Yapi Merkezi i Dogus, dao je ponudu “tešku” 1,81 milijardu kuna (2,3 milijarde kuna s PSDV-om), a ponudu je dao i grčki Avax i ona je vrijedna 2,22 milijarde kuna (s PDV-om 2,8 milijardi kuna).

Na natječaj su pristigle i dvije kineske ponude, a uz već spomenutu najnižu ponudu China Railwey Eryuan Engineering Group, ponudu je dao i Chinea Road and Bridge Corporation, a njegova je ponuda vrijedna gotovo 2,3 milijarde kuna (s PDV-om 2,9 milijardi kuna).

“Pristigle ponude bit će evaluirane u zakonski određenom vremenskom razdoblju, a nakon odabira ekonomski najpovoljnije slijedi potpisivanje ugovora s izvođačem radova”, navodi se u priopćenju HŽ Infrastrukture.

Inače, HŽ Infrastruktura je natječaj za radove na građevinskom i elektroenergetskom željezničkom infrastrukturnom podsustavu projekta Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac objavio početkom rujna prošle godine, a zbog žalbi na natječajnu dokumentaciju rok za predaju ponuda je bio pomaknut i istekao je danas u 15 sati.

Projekt uključuje rekonstrukciju postojeće željezničke pruge i izgradnju drugog kolosijeka uz postojeći u dužini 44 kilometra, rekonstrukciju kolodvora i stajališta, izgradnju podvožnjaka i nadvožnjaka s pripadajućim cestovnim prometnicama umjesto željezničko-cestovnih prijelaza. U sklopu elektroenergetskog infrastrukturnog podsustava izvest će se radovi na izgradnji i obnovi sustava kontaktne mreže, a u sklopu prometno-upravljačkog i signalno-sigurnosnog podsustava modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja. Po završetku projekta putnički vlakovi će dionicom prometovati brzinom do 160 kilometara na sat, objašnjavaju iz HŽ Infrastrukture.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!