Nikad, baš nikad, ne radite u pizzerijama ovu stvar

Lifestyle 05. ruj 202216:52 1 komentar
Shutterstock / Ilustracija

Kažu da je gost uvijek u pravu. Osim ako gost ne poludi i želi si sam složiti pizzu u restoranu. Čak i za jelo uobičajeno poput pizze postoji pravi i pogrešan način da se naruči.

Narudžba br. 1 koju nikada ne smijete napraviti u pizzeriji, prema kuharima

Kao što postoje stvari koje su pogrešne za naručiti u ribljim restoranima, zalogajnicama i mesnim restoranima, postoje pravila koja valja poštovati u pizzerijama.

Međutim, za razliku od ribljih restorana ili steakhousea, gdje su tabu narudžbe povezane s održivošću i temperaturom kuhanja, u pizzerijama nemojte prilagođavati sastojke na pizzi svojim prohtjevima. Bilo koja pizzerija u svoje recepte ulaže pažnju i žele da im gosti vjeruju da će sastaviti ukusnu pizzu s dobrim sastojcima.

Odstupanjem od specijalnih sastojaka ili odabirom izrade vlastite, riskirate da propustite najbolje kreacije jelovnika ili da pokvarite dobro napravljenu pizzu nasumičnim dodacima koji se sukobljavaju. Vrlo jednostavno, narudžba broj jedan koju nikada ne smijete napraviti u pizzeriji je – pizza koja nije u jelovniku.

Neki od najboljih američkih pizzaiola kažu da u pizzerijama treba izbjegavati dopunjavati jela po svojoj želji i kako se treba pouzdati u kuhara. Kuhar njujorškog Sweetbriara Bryce Shuman kaže kako ne biste trebali u pizzerijama naručivati kolače, piše EatThis. “Uvijek se trebate držati onoga što restoran radi najbolje.”

Kada ste u Rimu, ponašajte kao Rimljani. Ili u ovom slučaju, kada ste u pizzeriji, ponašajte se kao Talijani.

Kuhar u čikaškom Roofu, Michael Tausu, talijanskog je podrijetla i prema njegovim riječima, na pizzu ne biste trebali dodavati namirnice koje nisu talijanskog podrijetla. “Moja se obitelj uvijek kloni nasumičnih jela poput krilaca, pileće salate, humusa, nacho zalogaja na jelovniku”, govori. Njegov restoran npr. poslužuje pizzu s kobasicama inspiriranu tradicijom kupovanja talijanske kobasice koju je prakticirao njegov otac.

Iako priznaje da te stavke mogu biti izvrsne, šanse da marketinški tim izvede proizvod na najvišoj razini nisu velike. “Držimo se onoga što je izvrsnog okusa i što će naše kupce usrećiti”, zaključuje osnivač i izvršni direktor pizzerie Zalat u američkom Houstonu Khanh Nguyen.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare