Zašto se naranče i mandarine prodaju baš u crvenim mrežicama?

Anna Shvets / Pexels / Ilustracija

Premda se može činiti slučajnom, boja mrežice za voće koje se prodaje u trgovinama, itekako je promišljena.

U crvenoj mreži naranče izgledaju rumenije i primamljivije zbog čega je i veća vjerojatnost da ćemo ih poželjeti kupiti.

Trgovci se služe trikovima i kad je u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara žuta ili zelena. U crvenoj bi ambalaži djelovali narančasto. Nije slučajno ni to da su košarice u trgovinama sve veće.

Martin Lindstrom, autor bestsellera koji piše o tome kako su nam brendovi isprali mozak, kaže kako s većim košaricama kupci kupuju 19 posto više što je trgovcima itekako dobar razlog da pomno odaberu odgovarajuće pakiranje, piše Pun kufer.

Kako prepoznati sočnu naranču?

Pitate li se kako odabrati finu naranču punu soka, jedan od načina jest taj da ga primite u ruku i osjetite težinu – što je teža s obzirom na svoju veličinu, naranča će biti sočnija. One koje se čine suviše lagane mogu biti suhe.

Čvrsta naranča jarke boje također može biti dobar odabir, a izbjegavajte mekane plodove ili one s vidljivim oštećenjima.

Pomirišite ih – one koje mirišu zrelo, također su dobri kandidati.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.