Bali angažira 4400 'influensera' u promociji nove ere turizma

Lifestyle 24. ruj 202008:34 > 08:35
Pixabay

Indonezijski otok Bali angažirat će 4400 influensera kako bi oživio turizam pogođen pandemijom koronavirusa.

Influenseri će uživati u besplatnim putovanjima po Baliju od listopada do studenoga i svoja će iskustva objavljivati na društvenim mrežama u okviru kampanje “Volimo Bali”, prema priopćenju otočkog odjela za turizam.

“Covid-19 nanio je težak udarac ekonomiji Balija, društvenom i zdravstvenom sektoru, uključujući turizmu”, navodi ured dodajući da je oko 75.000 turističkih radnika ostalo bez posla.

Cilj je kampanje promocija “nove ere turizma” u kojoj posjetitelji moraju poštovati zdravstvene preporuke o nošenju maski, socijalnom distanciranju i redovitom pranju ruku, navodi se u priopćenju.

Bali se krajem srpnja otvorio turistima iz ostalih dijelova Indonezije, a plan otvaranja za strance 11. rujna propao je zbog porasta broja slučajeva zaraze koronavirusom.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.