Instagram prvi put nakon nekoliko godina menja vizualne elemente aplikacije koji uključuju novi logotip, font i reklame preko cijelog ekrana.
Prema navodima kompanije, novi dizajn se fokusira na „sadržaj, jednostavnost i samoizražavanje“.
Nova ikona je slična staroj, uz sitne izmjeni svjetlosti i boja. Izgled je „živahniji“ zahvaljujući inovativnom 3D procesu modeliranja.
Ipak, razlika se više primjećuje u novom fontu koji je kompanija nazvala „Instagram Sans“.
Tim dizajnera je surađivao sa stručnjacima za jezik i lingvistiku širom svijeta, kako bi font pravilno funkcionirao na svakom jeziku i pismu, prenosi Nova.rs.
“Instragram Sans inspiriran je starim elementima našeg dizajna, logotipa i natpisa. Novi font naglašava poseban identitet. Novi tip slova bit će dio priča i Reelsa”, objasnili su iz kompanije.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!