Linkedin sigurno koristite krivo, to vas može koštati posla

Znanost 02. lip 201509:54 > 10:02
EPA/JOHN G. MABANGLO

Vrijeme je da počnete koristiti Linkedin malo sličnije onome kako koristite Facebook ili Twitter.

Ova specijalizirana društvena mreža koju mnogi koriste kao virtualni CV mnogo je korisnija ako ju osvježavate novim informacijama. Problem je u tome što mnogi to ne rade.

PROČITAJTE JOŠ

Nedavno istraživanje pokazalo je da samo 13 posto korisnika pristupa ovoj stranici svakog dana. Preko 61 posto ih koristi Linkedin samo jednom tjedno što stavlja ovu društvenu mrežu iza Facebooka, Twittera, Instagrama i Pinteresta kada je u pitanju redovnost posjeta.

Rijetko osvježavanje vašeg Linkedin profila je velika pogreška, a to primijećuju i poslodavci. Objavljivanje najmanje jednom tjedno je ključno jer je to način na koji poslodavac vidi vašu razinu zainteresiranosti za pronalazak posla.

Ovo su pravila ponašanja uspješnog Linkedin korisnika:

1. Objavljivanje na Linkedinu najmanje jednom tjedno je ključ. Na taj način poslodavac vidi vaše zanimanje za područje vašeg interesa.

2. Prema podacima prikupljenim na Linkedinu, korisnici koji objave svoje obrazovanje primaju prosječno 10 puta više pogleda na svoju stranicu od onih koji to ne objave.

3. Ljudi koji imaju profilnu sliku imaju 14 puta više pogleda od onih koji ju nemaju.

4. Ne koristite česte riječi poput ‘motiviran, strastven i kreativan’. Kada ih poslodavci vide odustaju od vas jer se ničim ne ističete od drugih.

5. Objavite sve preporuke koje ste prikupili od bivših poslodavaca.

6. Pazite na gramatičke greške.

7. Objavite mjesta na kojima ste volontirali. Pokazalo se da je volontiranje cijenjeno jednako kao i rad.

8. Govorite istinu. Nemojte objavljivati vještine koje ne posjedujete.