Gledajte Klimatsku budućnost, u četvrtak 29. prosinca u 20 sati na N1 televiziji.
Prvo zeleno istraživanje među kompanijama, agencijama i medijima pokazalo je kako je medijski svijet najviše zabrinut klimatskom krizom. No, čine li mediji dovoljno? Zašto se na prste jedne ruke mogu nabrojati osobe posvećene isključivo zelenim politikama i aktivnostima? Koji je razlog što kompanije klimatske promjene ne smatraju prioritetom, dok ih agencije smatraju dijelom odgovornosti marketinških i komunikacijskih aktivnosti?
Posljednje zelene trendove analiziramo s direktorom platforme Green.hr, Vinkom Filipićem i Vesnom Blašković, novinarkom i urednicom u Večernjem listu. Kompanijski i agencijski doprinos održivijoj budućnosti komentiraju Pece Acev, direktor marketinga tvrtke Sobočan i Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.
Gledajte Klimatsku budućnost, u četvrtak 29. prosinca u 20 sati na N1 televiziji.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!